שיטות השתלת שיער לנשים באיסטנבול

מערכת שורש  יז תשרי, תשפא  10/5/2020

ניתוח השתלת שיער מורכב משלבים של העברת שיער בריא מאזור תורם לאזור שמושפע מאובדן שיער או התקרחות מוחלטת. זהו ניתוח יופי קוסמטי שמוצע במרכזים רפואיים באיסטנבול
.......................

ניתוח השתלת שיער מורכב משלבים של העברת שיער בריא מאזור תורם לאזור שמושפע מאובדן שיער או התקרחות מוחלטת. זהו ניתוח יופי קוסמטי שמוצע במרכזים רפואיים באיסטנבול, אשר ידועים היטב בהליכי השתלות שיער בשיטות מתקדמות.

אין ספק שאובדן שיער משפיע על שינוי משמעותי במראה, כמו גם על ההערכה העצמית, בעיות חברתיות וביטחון עצמי לטווח הארוך. מסיבה זו, הליכי השתלת שיער לנשים באיסטנבול מסייעים למאות נשים מדי שנה לפתור את הבעיה.

הרופאים באיסטנבול שמנהלים מרכזי השתלות שיער נחשבים למומחים בתחום ונמנים עם בתי החולים המובילים בטורקיה, ובקיאים בטכניקות המתקדמות ביותר של השתלות שיער.

מה זה השתלת שיער בשיטת FUE?
מנתחים רבים מבצעים השתלת שיער לנשים באיסטנבול בשיטת FUE, שכוללת את המאפיינים הבאים:
• נטילת השתלים מהאזור התורם.
• פתיחת ערוצים להשתלת השתלים שנלקחו.
• שימוש בכלי עבודה מדויקים ומקצועיים מאוד, שזכו לאחוזי הצלחה גדולים משנת 2013, כשהמנתחים שהמנתחים בטורקיה התחילו לבצע השתלות שיער בשיטה זו.
• ההליך מתבצע באמצעות מכשיר מיוחד שמוציא את זקיקי השיער לאחר הכנת הקרקפת תחת הרדמה מקומית.

השתלת שיער להנשים בשיטת DHI באמצעות CHOI PEN
עם עט צ'וי שבמידה מסוימת נראה ומרגיש כמו עט רגיל, למעט הקצה שלו, שמורכב ממחלט חלולה בצורת גליל, ניתן לבצע השתלת שיער לנשים באיסטנבול, ולהשיג תוצאות טבעיות, יפות ומדויקות. העט מסיר את השתלים באמצעות המחט ומעביר אותם מהאזור התורם, באופן ישיר, ללא צורך בפתיחת ערוצים כמו בהליכים אחרים.

שיטת DHI מציעה תוצאות נהדרות, שכן היא מגבירה את צפיפות השיער וניתן להשתיל שבעים שתלים לכל סנטימטר.

הליך זה אינו מחייב שלב מקדים של גילוח השיער. מאפיין נוסף שמבדיל את הליך DHI מהליכים אחרים הוא מהירות התאוששות השיער החדש של המטופלות, שנראה תוך שעה לאחר הניתוח; הליך זה משאיר גם נזק מינימלי ביותר לרקמות ומכוון את זווית צמיחת השיער שמאפשרת מראה מאה אחוז טבעי.

טכניקת ספיר
העט שמשמש בהליך זה מגיע מהאבן היקרה שנקראת ספיר, וידוע בעמידותו. טכניקה זו הופכת את פתיחת התעלות למדויקת מאוד, ללא הותרת סימנים גלויים.

טכניקת ספיר משאירה פחות נזק לרקמות הצלקת בהשוואה להליך FUE, בזכות העיצוב הדק של אבן הספיר.

יתרונות השתלת שיער לנשים באיסטנבול
הבחירה במרכזי טיפול רפואיים שמבצעים הליכי השתלות שיער לנשים באיסטנבול, היא בחירה חכמה ומשתלמת, שכוללת גם חופשה קצרה ומהנה באחת הערים היפות בעולם. הנה כמה יתרונות משמעותיים של בחירה באיסטנבול לביצוע טיפולי השתלות שיער:
• הרופאים משתמשים בציוד הרפואי העדכני ביותר.
• הטיפול המצטיין ניתן לכל מטופלת במשך כל פרק הזמן בו היא שוהה בעיר.
• הצוות הרפואי ממשיך לתקשר עם המטופלת במשך שנה לאחר הניתוח.
• למרפאות באיסטנבול יש את שיעורי ההצלחה הגבוהים בעולם של ניתוחי השתלות שיער.
• הרופאים באיסטנבול הם אנשי מקצוע מומחים מוסמכים בתחום השתלת שיער.

בשורה התחתונה, למה לעבור השתלת שיער לנשים באיסטנבול?
כשזה מגיע לבחירת המיקום הנכון, למוניטין של מרפאות השתלת שיער יש משמעות קריטית. גם אחוז ההצלחות של טיפולים קודמים משמעותי למטופלות שבוחרות במרפאות באיסטנבול, כמו גם הטכניקות המשמשות, יחד עם רמות הניסיון של הרופאים והצוותים הרפואיים. ככל שלרופא ולצוות הרפואי יש ניסיון עשיר יותר בתחום, כך הסיכוי לניתוח מוצלח גבוה יותר.

במרפאות באיסטנבול, המטופלות מקבלות שירות של פיקוח צמוד לפני הטיפול, במהלכו ולאחריו, וצוות המקצוענים מדריך אותן בכל שלב על מנת לוודא שכל הצעדים מתבצעים במדויק. בעלי המרפאות באיסטנבול מתגאים ברמת הטיפול הגבוהה שהם מציעים ובשירותים מהשורה הראשונה שמבטיחים להפוך את החוויה של המטופלות למהנות, ללא כאבים, ועם תוצאות מוצלחות.